Η Syngenta στη Fruit Logistica 2019

Εκδηλώσεις
Fruit Logistica 2019

Λανσάρισμα νέων ποικιλιών που ικανοποιούν τις νέες τάσεις στην τροφική αλυσίδα!

Η αλλαγή των τάσεων στην εμπορία και κατανάλωση κηπευτικών έχει δημιουργήσει ένα νέο ρεύμα για πρωτοπόρες ποικιλίες λαχανικών που ικανοποιούν τις νέες τάσεις των καταναλωτών αλλά παράλληλα βοηθούν τους παραγωγούς να παρέχουν υψηλής ποιότητας προιόντα στις αλυσίδες τροφίμων σε ανταγωνιστικές τιμές

Ο γενικός διευθυντής του τομέα σπόρων κηπευτικών της Syngenta στην Ευρώπη, Arend Schot, μιλώντας μετά την επιτυχημένη συμμετοχή της Syngenta στη Fruit Logistica 2019 στο Βερολίνο, νωρίτερα αυτό το μήνα, επιβεβαίωσε ότι υπάρχει μεγάλη ανάγκη για νέες ιδέες για καινοτόμες ποικιλίες λαχανικών που να δημιουργούν προστιθέμενη αξία για τις αλυσίδες τροφίμων αλλά και τον καταναλωτή.

«Με πάνω από 78.000 εμπόρους επισκέπτες από 130 χώρες, η Fruit Logistica, παραμένει το ιδανικό μέρος να επικοινωνήσουμε με τους πελάτες των προιόντων μας από την τροφική αλυσίδα» σημείωσε ο Arend. «Το να κατανοήσουμε τις ανάγκες τους, βοηθά και την ομάδα των γενετιστών μας να επιλέξουν και να εστιάσουν σε γενετικά χαρακτηριστικά των νέων ποικιλιών που ικανοποιούν τις ανάγκες που προκύπτουν για το παρόν και το μέλλον».

Syngenta Yoom
Ο Arend έφερε σαν παράδειγμα το νέο τύπο τομάτας με μωβ-μελιτζανί χρώμα της Syngenta, την τομάτα Yoom®, η οποία και καλύπτει ιδανικά την ανάγκη του μοντέρνου καταναλωτή για πιο υγιεινή διατροφή αλλά και καινοτομία στη γεύση και εμφάνιση στο καθημερινό του τραπέζι. Παράλληλα όμως, ικανοποιεί και τις αυξημένες ανάγκες των αλυσίδων διατροφής για μεγαλύτερη αξιοπιστία και δυνατότητα να βρίσκεται το προϊόν στα σημεία πώλησης στο ιδανικό στάδιο ωρίμανσης.
 
Ειδικά τη φετινή χρονιά, πολλοί από τους επισκέπτες έψαχναν λύσεις για τις αναπτυσσόμενες αλυσίδες μικρών μαγαζιών στα κέντρα των πόλεων (convenient stores) καθώς και για τον ραγδαία αυξανόμενο τομέα των διαδικτυακών μαγαζιών ειδών διατροφής με παράδοση στο σπίτι. Υπάρχει τεράστιο ενδιαφέρον για ποικιλίες με βελτιωμένη μετασυλλεκτική διατηρησιμότητα, αλλά και διατήρηση της ποιότητάς τους μέσω των νέων δικτύων διανομής.

«Για τις αλυσίδες τροφίμων που λειτουργούν με μικρά αποθέματα και προ-επιλεγμένες παραγγελίες με παράδοση στο σπίτι, η ομοιομορφία και η μετασυλλεκτική διατηρησιμότητα των επιλεγμένων ποικιλιών είναι παράγοντας κλειδί για την ικανοποίηση των πελατών τους» πρόσθεσε.

Syngenta Destinica
Επισήμανε επίσης μια ακόμα από τις καινοτομίες της Syngenta, που παρουσιάστηκαν στη Fruit Logistica, τη νέα σειρά κουνουπιδιών Destinica®, όπου προσφέρει απαράμιλλη ποιότητας 1η κατηγορίας με ομοιομορφία μεγέθους, σε συνδυασμό με υψηλή παραγωγή και βέλτιστη χρήση των πόρων του χωραφιού. 
 
Ένα ακόμα καίριο θέμα παραμένει η διαθεσιμότητα προιόντων καθόλη τη διάρκεια του χρόνου. Για παράδειγμα στην περίπτωση των πιπεριών τύπου blocky, η Ισπανία είναι σε θέση να προσφέρει 365 ημέρες το χρόνο αρίστης ποιότητας πιπεριές, παραγμένων με μεθόδους ολοκληρωμένης διαχείρισης.

«Ο στόχος της Syngenta παραμένει να μπορούμε να προσφέρουμε λύσεις στους καταναλωτές, τα supermarkets, τους εξαγωγείς και τους παραγωγούς και γι’ αυτό και έχουμε αναπτύξει μια ευρεία γκάμα με πάνω από 15 ποικιλίες πιπεριάς με πολύ δυνατό πακέτο ανοχών σε ασθένειες και εντομολογικούς εχθρούς, ιδανικές για ολοκληρωμένη αλλά και βιολογική καλλιέργεια».

Πάνω από το 40% των 75.000 τόνων βιολογικών πιπεριών της Ισπανίας που παράγονται και εξάγονται σε όλο τον κόσμο ετησίως, είναι ποικιλίες με extra-ανοχές από την Syngenta!

«Η υψηλή ποιότητα των προιόντων που προτείνουμε μας συνδέει ακόμα στενότερα με τις εταιρίες της τροφικής αλυσίδας» προσθέτει. «Εξασφαλίζοντας υψηλής ποιότητας προιόντα, σε τιμές που να ικανοποιούν τόσο τον παραγωγό όσο και τους καταναλωτές, είναι μέρος του Σχεδίου Καλής Ανάπτυξης της Syngenta για βιώσιμη ανάπτυξη της Βιομηχανίας Τροφίμων.

»Δημιουργούμε τις νέες ποικιλίες για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας σε κάθε βήμα της τροφικής αλυσίδας».